Zakelijk

Live Chat loodgieter

Chatkracht - Livechat

Loodgieters zijn tegenwoordig schaars en veel Nederlanders hebben niet de kennis in huis om dit soort problemen vaak zelf op te lossen. Wanneer een loodgieter zijn diensten online aanbied zal er wel veel informatie aanwezig moeten zijn om de websitebezoeker een eerste indruk te geven wat er precies verwacht kan worden. Echter kan er met een website nooit antwoord gegeven worden op alle vragen van de bezoeker. Een oplossing hiervoor kan zijn het implementeren van een Live Chat. Het is namelijk mogelijk om je klantenservice uitbesteden aan Chatkracht. Hiermee verzorgt Chatkracht de gehele Live Chat zodat je eigen personeel zich kan bezig houden met zaken waar het voor jouw bedrijf echt toe doet. Door de schaarste op deze markt is het namelijk zonde om iemand de klantenservice te laten oppakken terwijl dit ook uitbesteed kan worden.

Live Chat

Live Chat kan via een widget op elke pagina op je website worden toegevoegd zodat klanten hier hun vragen kwijt kunnen. Vragen kunnen gaan over prijzen, beschikbaarheid van de loodgieter, wat er allemaal binnen het vak valt et cetera. Onze chat specialisten krijgen deze vragen binnen via ons eigen systeem waar deze binnen maximaal 30 seconden worden opgepakt. Wij zorgen ook dat u maandelijks een rapportage krijgt van de Live Chat gesprekken omdat wij ook altijd streven naar ultieme klanttevredenheid.

Waarom Chatkracht

Chatkracht is een groeiend bedrijf dat zich de laatste jaren bezighoudt met de klantenservice. Ons jonge maar groeiende team heeft al ervaring en weet wat er verwacht wordt. Ook zijn er meerdere klanten vanuit de loodgieter sector waarvoor onze chat specialisten al gechat hebben waardoor ze ook weten wat er hier van hun gevraagd wordt. Ook is het goedkoper om per chat te betalen dan om zelf een medewerker op de Live Chat te zetten die onafhankelijk van de drukte altijd per uur betaald dient te worden.